tirsdag 10. april 2012

Heklet sikk sakk teppe


Jeg har heklet et sikk sakk teppe til den lille i magen. Det er ca. 80cm bredt og 1,5 meter langt. Det er heklet i mykt alpakka ull og jeg kan godt låne det selv i blant :) Det tok ca. en uke å hekle og er veldig enkelt med bare vanlige staver og luftmasker. Oppskriften kan du se her. Den var litt rar så jeg måtte bare ta utgangspunkt i oppskriften og hekle slik at teppet ble slik jeg ville ha det. I tillegg brukte jeg veldig mye mer garn enn det oppskriften tilsier, men heldigvis har jeg verdens snilleste pappa som sponset meg med de aller fleste nøstene. *gliiiiis* 

1 kommentar:

  1. Har jeg sett dette? Så fint uansett:D sier su får ta et hekle kurs med meg snart:) Når du tar permisjon får du jo god tid, så vi kan ta det da;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)