torsdag 26. april 2012

Min første dag i fødselspermisjon

Min første dag i permisjon og jeg prøver ut dette med å ta livet med ro (det er jeg ikke noe flink til). Jeg og Bianca lå i senga og slappet av og duppet helt til klokken 11 i dag. Deretter dusjet jeg, tok hårkur og kroppsskrubb før jeg lente meg tilbake i sofaen med frokost og Bonanza. Samboeren gledet oss med å komme hjem for å spise lunsj og etter han dro tilbake på jobb var jeg på litt shopping.


Jeg var på plantasjen og kjøpte spanske margeritter på tilbud. Lilla såklart !!


Så fant jeg denne nydelige matboksen i perfekt størrelse med masse fine og morsomme figurer på !!


Og denne praktiske skjeen med etui til lillegutt. Blir praktisk når han begynner med mat på glass o.l. og vi skal ut på farten.

Etter shoppingen kom solen frem, så nå sitter jeg på verandaen og koser meg mens Bianca veksler mellom å grave nye hull i hagen og bare ligge å sole seg. Jeg har tatt fram noen av de fine lyktene mine og så har jeg satt fram pelargoniene jeg plantet i helgen.


Denne i rosa, og...


denne i en herlig dus oransje/rosa farge.

Ha en fin dag! :)

1 kommentar:

  1. Herlig matboks!
    Vliselin er eit *stoff* som du stryker på stoffet for at det skal bli sterkare og ikkje rakne i kantane. Det har kanskje eit anna namn på SS. Du vil ikkje klare å lage hull med hulltanga og så hekle i hulla utan at det raknar, om du ikkje forsterkar stoffet. Det fins jo sjølvsagt andre måtar å hekle rundt kanten på, men eg synest denne er spesielt fin:)
    Ha ei fin helg, du også!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)