onsdag 6. februar 2013

Uglevotter med ører

I nyttårshelgen strikket jeg disse uglevottene med ører.

Jeg aner ikke hvorfor bildet havner feil vei..
De er i barnestørrelse, men akkurat alder er vanskelig for meg å si. Jeg brukte pinne 2,5 på vrangborden og pinne 3 på mønsteret. Ørene ble jeg ikke helt fornøyd med, men jeg tror ikke brukeren bryr seg så mye om at de er litt skjeve ;) De var morsomme å strikke og jeg lærte meg noe nytt i prosessen, noe som alltid er gøy. Nemlig kitchener stitch eller grafting som det også kalles. Takk og lov for youtube sier jeg bare ;) Bare du har noen til å vise deg så er det såååå enkelt, og så blir det så fint! Oppskriften er kjøpt her. Det er bare å spørre hvis du lurer på noe, jeg hjelper gjerne ;)

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på kommentarer :)