torsdag 7. februar 2013

Havregrynsafler

Siden det ble dårlig med middag i dag, lagde vi havregrynvafler til kvelds. De metter mye mer enn vanlige vafler og så er de jo litt sunnere da :) De blir best med en dæsj vaniljekesam og jordbærsyltetøy i mine øyne. Yum! Plutselig var det helt greit at middagen ble så som så.

Hvis du trenger oppskrift er d bare å ta en titt innom matprat.no eller ast ned appen deres. Den er jeg flittig bruker av.

Så prøvde vi i tillegg den nye solo sunset. Den var kjempegod! Elsker å prøve noe nytt! :)

I morgen er det fredag og straks helg. Her er helgevasken allerede unnagjort, så jeg skal bare slappe av og kose med mine små i morgen. Ha en kjempefin helg!


Og dette innlegget har havnet på ville veier a en eller annen grunn..mystisk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)