onsdag 6. februar 2013

Jeg buzzer Nestlé Min Frukt !

Jeg er en buzzador. Det vil si at jeg med jevne mellomrom får tilbud om å teste og la mine venner også teste ulike produkter. Nå er jeg med i en kampanje hvor jeg tester Nestlé Min Frukt. Dette er en økologisk fruktsmoothie bestående av 100% frukt. Den er perfekt som dessert eller mellom måltid og kommer i en praktisk liten pakning som er enkel å ha med i veska og som større barn også kan spise selv fra.

Sønnen min spiser fruktsmoothie sammen med morgen- og kveldsgrøten. Vi har prøvd de aller fleste typene som finnes på det norske markedet, og av disse synes jeg at Nestlé smaker best! Det er fordi at den er mild og frisk i smaken. Du kjenner smaken av alle fruktene, det er ikke slik at banansmaken dominerer over de andre fruktene slik som den ofte gjør.

Fruktsmoothiene kan brukes på flere måter:
* Mellommåltid
* Blandet i grøt
* Dessert
* Frosset i isbitformer og gitt i taste feeder nett som en velsmakende lindring til kløende gommer (min sønn elsker det;)
* Som pålegg på brødskive

På bildet over ser du Nestlé Min Frukt pakningene samt frossen smoothie gitt i to ulike taste feeder varianter.

Har du prøvd Nestlé Min Frukt? Hva synes du isåfall om produktet?

Hvis du vil lese mer om det å være en buzzador kan du gå inn på deres hjemmeside ved å trykke her.
Hvis du vil lese mer om Nestlé Min Frukt kan du trykke her og her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)