fredag 1. februar 2013

Jeg har ikke glemt deg...

bloggen min.. Jeg har bare hverken hatt ork eller prioritert deg. Men nå har jeg blitt oppmerksom på denne appen som gjør at jeg kan blogge med ipaden min. Så enkelt og greit. Så da blir det forhåpentligvis mange flere innlegg fra meg fremover. Det blir ikke så god kvalitet på bildene og "effektene", men pytt sann, jeg er her i det minste :)

Forrige helg var jeg og kjøpte meg boken "Norske vottar og vantar" av Annemor Sundbø. Jeg har ønsket meg den lenge, men har ikke unnet meg den før nå. Det er en bok fylt med dyremønster og litt andre mønster fra norsk strikkearv. Jeg elsker både dyr og selbustrikk, så dette er boken for meg. I kveld har jeg startet med vott nr.2 av mitt første vottepar fra denne boken, og flere blir det nok etter hvert. Boken presenterer mønstrene på en enkel måte, så jeg kan anbefale den til både de som er ny og de som er drevne på mønsterstrikk.

Da får vi se om bildet av boken kommer med innlegget eller ikke. Nytt for meg dette her ;)

Ha en god helg alle sammen! :)



1 kommentar:

  1. hehe..bildet ble med:D Flink du er som strikker så flittig:D Når jeg kommer i strikkehumør igjen, kan vi danne strikkeklubb:D hihi!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)