tirsdag 26. februar 2013

Blå innslag

Jeg er veldig glad i de fleste variantene av fargen blå ! Synes fargen passer godt til både vår, sommer og vinter. Her er noen av mine blå innslag i stua:


  • Elghode fra kremmerhuset over et skilt med gode ord.
  • Knotter fra skjenken jeg har pusset opp.
  • Fuglehus og ugle fra kremmerhuset.
  • Enda et skilt med gode ord.
  • Blå duk på stueborde med rosen jeg fikk fra min kjære på valentinsdagen, grand cru telysestaker og sirkelsokker på pinnene.
  • Heklet trekk på gyngestolen. Begge er arvet fra mine besteforeldre.
  • Min fine lysestake fra Susanne Schjerning.
  • Blå telys, rester fra dåpen til lillegutt.
  • Blå lysglass fra Black Design.
  • Liten blomstervase fra Nille.
  • Bilde av en 1,5mnd liten lillegutt i ramme fra kremmerhuset.


Blå innslag i puter fra Susanne Schjerning og kremmerhuset.

Har du en favorittfarge i interiøret?

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det :) Lyseblått tror jeg kommer til å bli en skikkelig in-farge i interiør i vår! ;)
    Selv liker jeg å mikse naturfarget med litt sprellfarger :)

    SvarSlett
  2. Her er det mint/lys blå det går i for øyeblikket:D Jeg har ommøblert! Kom å se:D Rosa kommer etterhvert!

    Elsker den elgen din! Vil og ha:D Og den lysestaken fra tilbords ønsker jeg meg og:D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)