søndag 6. mai 2012

Hjemmelaget uro

Samboeren har photoshoppet bilde av uroen jeg har laget slik at forbokstaven i navnet til lillegutt ikke synes, så nå får dere en sniktitt på den allikevel.


Jeg har altså laget stensiler selv (noen med hjelp av samboer). Derfor er de litt skakke og rare :)
Jeg har brukt samme fremgangsmåte for å lage figurene som Sonja med bloggen "Det blå huset" har gjort i dette innlegget. Figurene du ser på bildet fra venstre er: sommerfugl, puslespillbrikke, stjerne, hjerte, bil, fisk, sky, delfin og et annet hjerte. Figurene har jeg festet til noe drivved jeg fant på Alstahaug i fjor sommer. Stokken har jeg festet i taket med ståltråd og en krok. Et mer ordentlig bilde skal dere få se når lillegutt har kommet til oss :)

I morgen skal dere få se den eh..noe kreative løsningen på et putetrekk jeg har laget i dag. La oss bare si at symaskinen er pakket bort for en stund, hehe :p

Ha en fortsatt fin søndag! :)

3 kommentarer:

  1. Det vart ei fin uro! Du har jammen brukt litt tid på den:)

    SvarSlett
  2. Så fiiiin den ble!:D Synes ikke de var skakke og skjeve! Ihvertfall ikke i forhold til hvordan de ville ha sett ut om jeg skulle ha gjort det;) hihi
    Gleder meg til å se putetrekket:))

    ++ nå måååå du få bort ordrebekreftelsen;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Sååå skjønn og sååå flink du er!!!
    Koselig å ha noe en har laget selv også....
    Takker fir hyggelige kommentarer hos meg!:)
    Nattaklem fra Janne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)