søndag 6. mai 2012

Enda en søndag

Da var det søndag igjen. Forrige søndag var vi ute hele dagen i nydelig solskinn, mens i dag er det litt snø på verandaen.. Sola skinner allikevel i dag også til tross for lavere temperatur, så det er bare å kle på seg og komme seg ut en tur etter hvert.

Her tester Bianca tiller's største søledam forrige søndag.

Her i huset har jeg planer om å sy et putetrekk i dag. I går gjorde jeg ferdig en uro til lillegutt, men den kan dere desverre ikke få se før han er født siden første bokstaven i navnet hans er på uroen. Og det er foreløpig kun jeg og samboeren som vet hva lillegutt skal hete :) Min stemor har spådd at fullmånen i natt skal sette i gang fødselen, så vi venter spent på natten som kommer. I morgen får vi den årlige containeren i borettslaget. Det er så herlig å få kvittet seg med rask, men det er også utrolig mye brukbart som blir kastet, så jeg skal følge godt med på naboene i morgen, hihi.. I fjor var det nemlig noen som kastet et gammelt melkespann som samboeren min heldigvis forsto verdien av og klatret inn og hentet til meg =) Det plantet jeg selvfølgelig blomster i.


Ha en finfin søndag!

1 kommentar:

  1. Melkespann er nydelige med blomster i....og det er merkelig å se hva folk kan finne på og kaste.
    Jeg har også et stort som står klart til planting, så kansje om varmen holder seg at jeg får gjort litt til uka:)
    Fortsatt fin søndag til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)