tirsdag 12. mars 2013

I kveld...

...er jeg alene hjemme (dvs, lillegutt sovende i senga si og bikkja sovende ved siden av meg på sofaen).

Så i kveld har jeg rekt opp halsen på høstvesten jeg viste i forrige innlegg, strikket en ny i en pinnestr større og feller nå av for tredje gang denne runden. Etter å ha gått opp enda en pinnestr og prøvd garnstudios forslag til både avfelling på vrangbord og elastisk avfelling, endte jeg opp med god gammeldags avfelling. Så får vi se hva lillegutt sier i morgen. Forhåpentligvis kan han gå påsken i møte med ny vest ;)

I posten i dag kom det en haug korte strikkepinner av bambus i 15 ulike str. Så nå er det ingen grenser for hva jeg kan strikke fremover ;)

Ha en fin kveld!

Innlegget er skrevet med blogger app'en..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)