mandag 1. oktober 2012

Oktober !

God formiddag!

Da er det blitt oktober allerede. Tiden går alt for fort! Lillegutt er 4,5 mnd nå og lærer stadig noe nytt. For eksempel i går, satt han i fanget til pappa'n sin. Når jeg satte meg ved siden av de, vred lillegutt seg over på siden og strakte armene mot meg mens han laget en hylelyd. Ikke tvil om at han ville over til "matmor" nei. Og i sta når vi tuslet rundt i stuen hoppet han plutselig framover med hele overkroppen mot uroa over vugga si. Så nå ligger han blid og fornøyd oppi der og koser seg. Morsomt at han kan vise litt hva han vil, så blir det ikke bare gjetting fra vår side.

I dag kommer det folk innom for å hente ting jeg har lagt ut på finn.no. Så da blir det litt fornying i stua her. Spennende! Jeg bruker vanligvis ikke kvitte meg med ting før det er så ødelagt og slitt at jeg ikke har noe valg. Mer om det senere ;)

Nå som det er høst har jeg tatt naturen litt inn i stua.


På det ene lysfatet mitt har jeg et krakelert glass med små kongler i. Flere kongler er spredd rundt i stua. Både selvplukkede og kjøpte på kremmerhuset.


På veggen over sofaen henger drivved plukket hjemme på Helgeland med et lite fuglehus fra kremmerhuset. Det mangler noe synes jeg, men har ikke kommet på hva enda.


På skjenken i stua har vi en (glass)burugle.Det fine glasset fikk jeg i bursdagsgave i år hos en god venninne. Vil ha noe fint inni den, men har ikke funnet ut hva enda. Har du noen tips? Inntil videre ler jeg godt av ugla mi :)

I tillegg til fornying av stua skal vi pusse opp soverom til lillegutt. Så da blir det noen interiørinnlegg på bloggen med før og etter bilder fremover. Gleder meg til vi er ferdige :)

Nå skal jeg ut og trille og trimme den tjukke hunden min, hihi :)

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)