onsdag 1. august 2012

8 nye scrapbooking-kort

Her om dagen kom det en pakke fra bikuben dumpende ned i postkassa mi (Det vil si hentelappen..). Der var det Martha Stewart punchere, rosepynt, perlestickers, et nytt stempel, metallicark og litt annet snacks. Desverre må det vente på å bli brukt til jeg kommer hjem fra ferie. MEN, jeg klarte ikke å la alt ligge å vente, så jeg har laget 8 kort fra et såkalt "card kit". Det er pakker du kan kjøpe med alt du trenger til å lage et visst antall kort; mønsterark, chipboard stickers, konvolutter, rub ons osv i tillegg til designforslag. Disse kitene synes jeg er så greie å kjøpe når lysten til å lage kort er til stede men inspirasjonen og ideene mangler. Jeg får bestandig masse ideer og inspirasjon når jeg først kommer i gang, også blir det alltid til overs litt bonusmateriale etter kortene er laget. Og om du ikke er så kreativ selv, men ønsker å gi noen et hjemmelaget kort, så passer slike kit perfekt. Så det er gøy! Nedenfor ser du de 8 kortene jeg laget denne gangen. Neste gang skal jeg vise dere noen brettekort som du enkelt kan lage selv.



Ha en fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)