tirsdag 6. november 2012

Kaos i heimen..


Det blir lite tid til blogging for dagen. Leiligheten er et eneste stort kaos nå.. Vi pusser opp soverom til lillegutt nemlig. Og det kommer til å bli såååå fint (håper jeg) ! Siden vi har "leieboer" en uke i ny og ne og han kommer nå på søndag, så haster det litt å få rommet ferdig malt (han skal jo sove der inne, ups). Vi må jo innrede, handle nytt klesskap til lillegutt og male noen møbler tenker jeg, men det får bli litt etter litt fremover nå. Og siden vi pusser opp vårt soverom til lillegutt, så må vi jo innrede gjesterommet til vårt soverom også etterpå. Pjuh.. men fint blir det! ;)

Den lille karen på bildet over kom på besøk til oss en dag, sammen med vinteren. Fint og lyst ble det med snø, og julestemningen kom for fullt, men savner litt den fine høsten vi har hatt. Og gruer meg allerede til våren for da begynner jeg på jobb igjen. Sukk... Nei jeg har en protokoll fra siste styremøte i borettslaget å skrive, blæh.. Men bilder fra oppussingen kommer etter hvert.

Ha det fint så lenge!

1 kommentar:

  1. Hei høpp!!

    Ja her har du nok å sette fingrene i,masse lykke til med jobben:)

    Ha en fin onsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)