onsdag 4. juli 2012

Pjatt og fornyet krakk fra ikea

På mandag bøttet det ned med regn her i Trondheim. Varmt sommerregn er så herlig!! Det er så morsomt å løpe ut og bli varm og klisse våt, for så å sitte inne og bare kose seg til lyden av regnet som trommer utenfor. Syns ikke du? Høstregn derimot...ikke så koselig.. ;)

Jeg hadde bursdag på mandag og tok dagen heeelt med ro. Koste meg med mine to små på dagen, spiste take away med samboeren på ettermiddagen og bare slappet av på kvelden med å gjøre ingenting. Til helgen kommer pappa &co og da skal jeg bake verdens beste sjokoladekake og kose meg sammen med dem. Gleder meg!! =) Oppskriften til verdens beste sjokoladekake finner du i dette tidligere innlegget.

Jeg har gjort som så mange andre her i blogglandia og pusset opp ikeakrakken min. Jeg har malt den i fargen "gustaviansk blå" som vi hadde til overs etter vi malte gjesterommet vårt. Den fargen er så nydelig! Blir aldri lei av den!! Jeg har noe tapet liggende som jeg kanskje skal prøve å bruke på krakken senere, men inntil videre er den fin slik den er nå :)



Fargen kommer så absolutt ikke til sin rett i det heeele tatt på dette bildet desverre.

Ha en fin onsdag! :)

1 kommentar:

  1. Kjempefin:) Den blir nok godt brukt når lillegutt skal nå opp til vasken:D Enda en stund til det da..;)
    Ellers er den jo kjempefin bare til pynt:))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)