fredag 27. juli 2012

Jeg buzzer Mills - Lag Din Egen

Jeg er en såkalt buzzador. Det betyr at jeg er med i kampanjer hvor jeg får tilsendt ulike produkter som jeg tester og både forteller om til venner og kjente samt lar de teste/prøve/smake. Akkurat nå er jeg med i en kampanje for Mills - Lag Din Egen.


Det er en serie med basisprodukter som du kan tilsette alt mulig av ingredienser til for å lage dine egne dressinger, dipper og salater. På hjemmesiden til produktene finner du masse ulike oppskrifter/forslag til ingredienser du kan bruke til å lage alt mulig godt. Blant annet pestokrem, eggesalat, forskjellige aiolier, dressinger osv. Jeg har laget både kjempegode varianter og mindre gode varianter, og mulighetene er uendelige. Jeg har laget potetsalat, aioli, avokadokrem, eggesalat og urtedressing. Avokadokremen var en suksess her i huset. Den ble servert sammen med stekt strimlet kylling og salat i tortillalefse. Kjempegodt!! Og nå når jeg ammer er det jo mye mat jeg ikke kan spise, så da var det perfekt å bruke Mills - Lag Din Egen med creme fraiche til å lage en ammevennlig potetsalat til grillmaten. Hvis du vil lese mer om produktene kan du går inn på hjemmesiden deres her. Og hvis du vil lese mer om det å være en buzzador kan du gå inn på deres hjemmeside her. Hvis du velger å melde deg inn blir jeg veldig glad om du skriver at det var jeg som tipset deg. Mitt brukeravn er "lillapanter". Har du prøvd et eller flere av produktene? Fortell isåfall gjerne om det i kommentarfeltet. Ha en finfin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)