onsdag 31. juli 2013

Jeg tester Vanish Oxi Action

Jeg er en såkalt buzzador, noe som innebærer at jeg deltar i ulike kampanjer hvor jeg tester ut ulike produkter, forteller venner og bekjente om dem, og lar dem prøve produktene også. Jeg tester alt fra matvarer til tannkrem, og det er veldig gøy. Hvis du vil vite mer om det å være en buzzador, kan du kontakte meg eller se på hjemmesiden deres.

Akkurat nå er jeg med i en kampanje for Vanish Oxi Action. Jeg har fått en masse produkter som jeg har testet på både mine egne klær, ettåringen i huset, og et tøystykke fra buzzador. Jeg må si jeg er imponert over at flekkene faktisk forsvinner! Det eneste jeg ikke har testet, som jeg burde ha gjort, er virkningen på klær med sterke farger. Fargene på klærne jeg har testet (både hvite, lyse farger og med trykk) har ikke blitt påvirket av flekkfjerningen.

Nedenfor ser du to av mine flekktester. Jeg har sølt ulike matvarer på et tøystykke og latt det ligge over natten. Matvarene er blant annet ketchup, rapsolje, tran, tomatsaus, dressing og sjokoladepålegg. Jeg la tøystykket en time i bløt med en dæsj vanishpulver, og vasket det deretter i maskin på 40 grader, med vanlig vaskemiddel og en dæsj vanish. Flekkene ble borte!




Bildet over viser flekktest utført på en av sønnen min sine hvite t-shorter med trykk. Flekkene kom av syltetøy og t-shorten ble god som ny etter en runde vanish!

1 kommentar:

  1. I rarely leave a response, however I browsed a few of the remarks on this
    page "Jeg tester Vanish Oxi Action". I actually do have a couple of questions for
    you if it's allright. Is it just me or does it look like like a few of the comments appear like they are coming from
    brain dead individuals? :-P And, if you are posting on additional social sites,
    I'd like to keep up with you. Could you list
    of the complete urls of all your public sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?


    Here is my website: carpet cleaner solution

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer :)