fredag 8. juni 2012

En liten oppdatering

Det har vært stille fra meg på en stund. Beklager det. Lillegutt krever veldig mye tid fra meg, og det lille jeg har til overs brukes på å spise, dusje, sove eller vaske klær og handduker. Men i dag mens lillegutt tok en dupp  på formiddagen og jeg ikke var så trøtt, så fikk jeg faktisk begynt på et av mine prosjekter. Så det er bare å vente å se.. Nå når det er helg og samboeren er hjemme, håper jeg på litt avlastning så jeg får brukt litt tid på prosjektet mitt innimellom. Selv om lillegutt er det beste som fins, så trenger jeg å gjøre noe annet pittelittegranne også.

Her i Trondheim har vi hatt fint vær de siste dagene. Det blomstrer overalt i hagen og det er så koselig å se. Det kommer et hageinnlegg så snart jeg får anledning.

Lille Bianca ble tre år den 26. mai, og da var vi på tur. Da ble bildet under tatt. Jeg håper det blir masse turer fremover nå, så vi får både trim og frisk luft - det er så herlig!


Ønsker dere alle en riktig god helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarer :)